Om igår

Hejhej:D

Hann inte blogga igår när jag kom hem, så jag bloggar nu istället;)
Igår var jag på Bowlingkalas hos Kimi det var super kul! Jag trodde jag skulle vara sämst på bowling men det gick ganska så bra. Jag vet inte vad jag kom för när alla hade kört sin sista gång och bara jag kvar så var det slut:/
Efter vi hade kört klart så åt vi Pannkaka med glass, sylt, grädde, strössel och chokladsås om jag inte har glömt nåt. Efter det åkte vi hem till Kimi. Vi gjorde massa roliga saker där som t ex, Kastade pil, hoppade massa studsmatta, kollade på Avatar med jag hann inte se hela.
Han har 1 en jätte söt hamster, och 2 jätte söta kaniner:D

En varsin bild på hamstern och kaninerna, hihi tog inga andra


Kaninerna, den andra kaninen är i bakrunden som ni ser.


Inte för man ser så bra da.


Kommentarer
Postat av: Malin o Simone

HiHi !

Åååå vad söta kaniner!!

Och tack för att du kommenterar våran blogg <33

Hejdå! Fin blogg ;P

2010-05-03 @ 16:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0