Islandshäst!

Heej:P
Idag red jag islandshäst med Mamma, Linn, Malin och några kompisar. Det var jätte kul!
Först delade vi vår ridlärare ut hästar eller vi fick välja lite själva. Jag fick "Fjolle" Han är 25 år och super mysig<3  Vi gjorde iordning hästarna och red iväg. Det var mycket upp och nerförsbackakar. Vi töltade ganska mycket och det var super kul,man sitter så skönt i sadeln. I några upp försbackar som vi skulle trava uppför men Fjoppe och jag galopperade istället;) Fjolle var pigg för att vara 25 år, det var som han var 12.
Vi red 1 och en halv timme,så det var ett tag. När vi kom tillbaka så fikade vi och jag fotade lite med Malins systemkamera;)

BILDER:


Fjolle och jag.


Fjolle.


Fjolles öga.


Hela gänget:D


Mammas häst(kommer inte ihåg vad den heter)


Malin och Hekla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Freyfaxi hette min häst :)

2010-05-14 @ 22:21:50
Postat av: Anonym

Freyfaxi hette min häst :)

2010-05-14 @ 22:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0