Yasmine och Julia:D

Idag red jag Yasmine:) Hon fick gå 3 lektioner på raken, så när vi ridit klart så var hon alldeles blöt.
Vi började iallafall med att rida ut i det soliga vädret:) Sen övade vi hela dressyrpogramet, så nu kan jag det:)
Nu är Sammi och Elita halta så jag vet inte vem jag ska önska på derssyrpogramet:(
Påväg hem från stallet så ringde Julia och frågade om vi kunde vara med varandra, så hon kom hem till mig:) Det var jätte kul! Haha vi skulle hoppa med Bobbie men han bara läggde sig ner hela tiden.
Jag har tyvär inga bilder från idag för min data är ju sönder och man kan inte lägga upp på den här så, bilderna kanske kommer imorgon.
Nu finns det inget mer att skriva så puss&kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0