Det var länge sen

Heej!

Igår var det hoppkurs igen jag fick Rufus:) Han var jätte pigg. Från början bockade han och sprang sprang sprang jätte snabbt så jag var typ tvungen att ligga ner i sadeln för att få stopp på han. Han sparkade bak ut en gång också så jag fick hans hals på kinden och näsan som gjorde väldigt ont jag hade ganska tur att jag inte ramlade av. Efter ett tag vart han lugnare då vi hoppade en och en. På slutet hoppade vi en rolig liten bana så här gick den till. Först hoppade man studs sen vidare till en volt där vi skulle hoppa 2 hinder, efter det så hoppade man 3 hinder med ett galoppsprång emellan sen dom 2 hinderna på volten igen:D

Efter det så följde jag men Matilda hem och skulle sova där också! Vi hade jätte kul vi gjorde allt möjligt. Dessutom sov vi i deras ute hus. På förrmiddagen idag åkte vi till stallet för vi hade teori..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0