Svar på frågestunden!

Heej! Nu tänkte jag svara på alla frågorna från frågestunden. Tack till alla som har frågat nånting:)
Under varje fråga står det bloggnamnet på den som har frågat frågan är(om man har nån blogg) 

Vilken är din favorit häst på värmdö ridklubb??               
Det är nog Elita<3
www.nellibast.blogg.se

Vilken favorit mat rätt??
Hmm gillar mycket men måste nog säga tacos!                        
www.nellibast.blogg.se

Hur mår du??
Jag mår bara bra!!!                                                               
www.nellibast.blogg.se

Vad är det bästa du vet?
Ojj det är svårt, jag kan inte direkt svara på den.                        
www.malinss.blogg.se

Visst är jag den bästa systern man kan ha?
Hehe, ja oftast men ibland inte tex när jag inte får låna din systemkamera:P 
www.malinss.blogg.se

Har du fått en Macbook?
Vi skulle egentligen inte fått det nu i femman, men igår berättade vår fröken att vi ska få en varsin om 2 veckar. Så jag är jätte glad!:D                                                        
www.bloommaan.blogg.se

Vad är din favofärg?                                                      
Det är ljusblå.
www.bloommaan.blogg.se

Vem är din favo häst:D?                                                          
Det är Elita.
www.bloommaan.blogg.se

Är du kär i nån????
Nej!

Vilken är din favorithäst?
Elita.

Favorit mat?
Tacos.

Favorit färg?
Ljusblå.

Gillar du mig? Hahaha 
Haha, såklart jag gillar min kusin.
www.goldenraspberries.blogg.se                                        

Har du nån favvo artist?
Jag har många här är några: Lady gaga, Ke$ha, Miley Cyrus, Rihanna, Bob. Men jag gillar många fler. www.goldenraspberries.blogg.se

Gillar du twilight?
Jag har varken inte sett nån film eller läst någon bok.
www.goldenraspberries.blogg.se

Vilket är ditt favorit ämne i skolan?
Hemkunskap.
www.balooizen.blogg.se

Din favorit maträtt?
Tacos.
www.balooizen.blogg.se

Favorit frukt?
Ojj det var svårt men det är nog apelsin, vindruvor och äpple.
www.balooizen.blogg.se

Är du kär i någon?
Nej!
www.balooizen.blogg.se

Favorit häst?
Elita.
www.balooizen.blogg.se

Favorit film?:D <3
Jag har inte just nu.
www.balooizen.blogg.se

Vad är din favorit låt?
Just nu är det Travie McCoy- och Waka Waka med shakira.
www.poppismaggis.blogg.se

Är du kär i någon?
Nej!
www.poppismaggis.blogg.se

Vill du gå in på min blogg!? x) <3
Såklart jag läser ju den varje dag nästan.
www.poppismaggis.blogg.se

Gillar du alla djur?
Ja nästan inte spindlar och ormarXD
www.nataliepalmsblogg.blogg.se och www.andrasidanavmee.blogg.se

Hur högt har du hoppat med häst?
Det högsta är 0,90 cm
www.nataliepalmsblogg.blogg.se och www.andrasidanavmee.blogg.se

Gillar du att vara med kompisar?
Jaaaaa!!!!
www.nataliepalmsblogg.blogg.se och www.andrasidanavmee.blogg.se
 
Det var alla frågor! Tack ännu en gång för alla frågor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0