.

Har precis kommer hem från skolan. Fick reda på att dom håller på att göra klasserna inför 6 an... som det känns nu så kommer jag komma i en egen klass och Mathilda, Olivia och Angela i en annan. Det får verkligen inte hända så.

Om en stund ska jag iväg till stallet, vi ska ha teori :( Hatar det, känner typ inte någon heller.....
Vill faktiskt hellre kolla på mina kompisars fotbollsmatch.

Funderar också på att göra detta till en lösenordsskyddat blogg då bara mina kompisar får läsa den ?
Eller att byta blogg. Vi får se ;)

Gulliga Emilia & Greven damsadel :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag tycker att du ska ha så alla kan se den! <3

2011-04-12 @ 15:25:36
URL: http://saning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0