Gårdagen

Igår efter jag hade slingat mig kom Isabelle & Olivia och mötte mig så gick vi till badet :)
Det var inte så mycket folk där som jag trodde att det skulle vara, (fast det var ju rätt fint väder så det kanske inte var så konstigt)
Vi hade iallfall jätte kul !
I en stor rutschbana så brukade vi stanna eller putta ner dom som var där, och man fick inte stanna mitt i.
En kompis som var där skrev till mig på facebook att det var några vakter som tänkte säga till oss fast det gjorde dom aldrig ;)
Vi var där i några timmar och sen fick vi skjuts hem av Isabelle's mamma.

Jag är avis på Isabelle för nu har hon nog precis landat i spanien och ska vara där till 7 maj tror jag?
Dom har nämligen ett eget hus/lägenhet där.


Någon gammal bild på mig och Jubenita...

Kommentarer
Postat av: Terjemagnhild

Very informative. Great site. Really professional.

2011-06-28 @ 09:51:00
URL: http://terjemagnhild.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0