Hoppning på bus hästen !

Red Rufus idag :)
Vi hoppade ju och det gick helt okej. Jag suger ju på att förklara så ritar lite hur vi gjorde..

På det gröna pilarna är en övning och dom svarta en.

Rufus blev väldigt pigg när vi skulle göra övning "svart". En gång när jag hoppat travhindret och sen galoppera och skulle hoppa det andra så vägrade han och nästan slängde av mig. Men jag lyckades hålla mig kvar.
Men det var bara för jag inte var tillräckligt bestämmd. Men sen gick det jätte bra han hoppade allt.

På den "gröna" övningen var alla i gruppen ute på spåret och hoppade. Vi galopperade bara runt och hoppade på ena sidan. När det var lite mellanrum mellan hästen som var framför rejsa han. Men sen gick det bättre. Bus ponni.
Jag sa till mamma och Linn att dom skulle filma ändå så glömde dom det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0