Nyttig.se

Idag var det "fika dag" nästan hela dagen i skolan och vi såg även på film. Kände mig som värsta fettot efter allt, höhö. Nyttig jag är ! Vi slutade iallfall 15.10 ! Då åkte jag hem med Emilia och vi åt mellis och sen gick vi en promenad, och lekte i lekparken, haha. Jag förökte få plats i bebisgungan men jag var för tjock. Det såg nog väldigt smidigt ut.
Vi filmade varandra men kommer inte lägga upp dom, ni vill nog inte se mig när jag är sååå hiimlaa smiidiiig, hoost.

Vi tog lite bilder men dom kommer komma upp i ett annat inlägg om jag orkar.

Just nu glömde jag säga en sak. I skolan fick alla som hade sprickor i sina datorer, som jag hade ( inte för man tappat dom utan där man öppnar dom svårt att förklara) gå upp till matsalen så fick dom fotta dom. Det var sjukt många där nästan hela klassen var där och många andra klasser också.

Vi kanske kommer få nya datorer dom som hade det, för det är dålig kvalite på dom :P Men jag tror inte det.


Den här bilden passar till detta inlägg (fast vi inte åt godis då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0