Today and yesterday

Igår efter skolan följde jag med Mathilda hem, då bestämde jag mig på att gå på fotbollen som alla i mitt innebandy lag gör utom jag och Ida.
Mest för att jag måste träna lite och få bättre kondition :) Det var jätte kuuul, ska nog gå på det fast bara på torsdagar då jag rider på tisdagar.

Idag hade vi sovmorgon till 09.15. Första lektionen hade vi svenska, andra engelska, sen lunch & rast och därefter en 1 timme och 40 min lektion.
Efter skolan gick jag hem och bakade mockabitar för vi ska fira pappa imorgon för han fyllde år förra veckan.

Sen hade min syrra hemma match i fotboll för dom som inte vet. Det andra laget hade bara 6 spelare så Vilma i min klass fick hoppa in och spela målis. Hon är ju 2 år äldre än dom och så hejjar hon ju på min syrras lag för hon spelar ju i mitt lag.
Men dom vann iallfall med typ 9-0 eller något haha.

NU ÄR DET PÅSKLOV OCKSÅ, RIKTIGT SKÖNT MÅSTE JAG SÄGA !

Tagen från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0