Vårigt

Imorse var det värsta dåilga och gråa vädret -.- och regnade ?
Så jag trodde ju att det skulle bli dåligt väder, och tog på mig varma kläder ;)

I skolan hade vi musik prov, duktig jag är som inte hade pluggat. Men det gick väll ganska bra ändå det var bara 6 frågor och man skulle klara minst 3 !

Sen när jag gick hem var det värsta vårvädret, giillllaaaa :D

På onsdag är vi lediga för det är utvecklingssamtal, men jag har inte det då så vi får hemuppgifter. Samma sak på måndag nästa vecka, fast då ska jag ha det :(( Och nu ska "vi" hålla i det också....

Nu har jag precis duchat för jag har varit på innebandy, det behövde jag för jag har värdens sämsta kondition.
Fick en boll på låret, det gjorde sviiin ont nu har jag ett stort blåmärke. Fick också en boll på halsen.

Imorgon är det ridning som gäller vi ska ha markarbete, hoppas att jag får Boyen ♥



-BILDLÖST-SOM VANLIGT. Skulle ha köpt en objektiv idag men det blev inte så :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0