Kungsberget !!!!

Det var sååå kul ! Först bussresan dit som var rolig haha :P Vi åkte i ca 3 timmar och en kvart :)
Det vara bara vår buss som hade över och undervåning och jag satt på övervåningen.

När vi kom fram hyrde vi skidor M.m. Sen var det bara att tuta och köra fast först en liten skidskola men jag och Olivia åkte själva efter en stund ! Jag åkte typ Gröna,blåa kanske röda backar ? Men nu när jag kollade på hemsidan så såg jag att jag hade åkt en svart :S

Sen bussresan hem vid 4. Den var ännu roligare HAHA !!

Fick tyvär inga bra bilder med mobilen :(

Kommentarer
Postat av: Bella

du kommenterade min blogg!

jag visste nt att den hade ändrats jag har inte gjort något det har nog bara gått bort!



och min blogg är lite konstig nu ibland kan jag inte äns lägga in bilder så att jag vet inte vad som hänt

2011-02-23 @ 17:50:34
URL: http://bellafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0