Fy på mig !

Uppdateringen har inte varit så bra den sistonde har liksom inte haft tid.
Har gjort andra saker helt enkelt tex: Ridit, innabandy, varit med kompisar, läxor mm.. Orkar inte skriva om allting just nu för då kommer inlägget bli gigantinsk och ni kommer inte orka läsa... :S

Men vad ska jag skriva haha, juste läs detta vett jag :P

Efter skolan idag skulle jag Bella, Emilia hem till Mathilda ;) Jag hade köpt en bussklipp på mobilen 18 kr.

När vi kom till bussen så sa dom att den hade kört i dyket så då skulle vi vänta på typ bilar som skjutsade en hem. Några av mina kompisar åkte med dom sa(dom i bilen) hoppa på här om du vill hem idag. Så dom gjorde det.
Dom kom hem så det var ingen fara.

Vi eller ja? tyckte det var lite läskigt att hoppa in i en bil sådär, men en fröken hade typ bästellt den och pratat med dom. Men som tur va som kom en extra-buss ;)
Så vi slapp :) Men då gick den inte upp så det var nog många som inte kom hem. Man fick åka gratis då men vet inte riktigt varför så jag hade köpt den i onödan -.-

Jag vill skriva hur mycket som helst :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0