Viktigt, läs!

Som ni har märkt så har jag inte bloggat på nästan 3 veckor, inte haft någon lust och gjort andra saker :)
Den här veckan har några kompisar från ronneby varit här så då har vi för det mesta varit med dom.

I torsdags följde jag med till pappas kusiners häst Bosse, det är en storhäst på 167 cm?
Fick rida också, red först ut en sväng. Sen på ridbanan, där gick det jätte bra. Han är inte världens lättaste häst, har tidigare varit travare. Men efter en stund gick han i form och var duktig. Den var väldigt mycket bromsar som störde.

Innan ridpasset, var tvungen att snurra nått hål det var därför jag fick hjälp :)

Ser ni min nya hjälm ?


Tyvär så kommer bloggen inte vara uppdaterad 2 veckor framöver då vi ska till ronneby imorgon, och på sändag när vi åker hem så ska jag på ridläger. Så då åker jag dit på hemvägen eftersom man åker ändå förbi där på vägen.
Så ska packa 2 väskor nu... fast är nästan färdig nu :)

Kanske hinner göra några tidinställda medans jag är borta, annars så kanske jag bloggar denna vecka för jag kommer ha med datorn till ronneby. Vi får se ;)


Kommentarer
Postat av: jessica

fin häst e det din häst :D <33

2011-08-14 @ 23:06:51
URL: http://bootsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0