Moské med klassen

Idag var vi på en moské med klassen, vi fick gå in i en sådan kyrka där det bara var muslimer..
Över hela området var det typ det, vi fick fråga frågor och fick svar av dom.
Sen gick vi in i en vanlig kristen kyrka och ja... det var inte värdens roligaste att vara där men helt okej.

Efter skolan, åkte jag hem med Mathilda. Vi bakade hallon muffins som var våran läxa. För imorgon är det öppet hus och då ska vi baka. Fast jag ska inte vara med :D Fyller år imorgon också !
Sen gick vi till mig och jag bytte om, sen gick vi ut och jogga. Vi joggade förbi en sjö där vi kände på vattnet.

Vi var ute och jogga i ca 1 timme, var helt slut i mina ben när jag kom hem kan jag säga.

Korkad som jag är så har jag inte hunnit ladda över bilderna än, som jag har lovat. Men gör det när jag har tid. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0