Sitter ute i solen

Soligt väder denna dagen också, ska passa på att sola då för jag är blek som en...nånting.
Imorse åkte Malin på gympa tävling, för en stund sen åkte pappa och Linn till siggesta med fotbollen tror jag?
Det skulle iallfall bli en överraskning för dom så kan tänka mig att dom ska spela fotbollsgolf.
Så jag sitter och har hela altanen för mig själv samtidigt som man lyssnar på bra musik !

Ska försöka ladda överv bilderna från kameran till datorn idag också, hur många gånger har jag inte sagt det ? höhö
Kanske tar lite bilder idag också så ni får kommentera vad ni vill ha för bilder ;)


Jag och gulle Rufus

Kommentarer
Postat av: Nora :D

söötblogg :D

2011-05-22 @ 16:36:16
URL: http://jjumpingteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0