Studiedag today

Idag har vi studiedag, kom på det igår :)
Min dag kommer vara riktigt rolig, ska städa mitt rum och det kan ta ett tag. Nyss putsade jag mina ridstövlar med lädertvål.
Ivkäll däremot blir det roligare, my family ska hem till Olivia och hennes familj och äta middagoch så.
Malin ska haa tjejmiddag så hon vill inte att vi ska vara hemma då (hon fyller 17 idag)

Har en massa bilder på kameran som jag ska försöka ladda upp på datan idag om jag hinner :)


Gammal bild på mig och Viva ♥.......

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!!

Sugen att vinna ett presentkort värt 900 kronor på H&MM? Det är superlätt att vara med, enda du behöver göra är att anmäla dig på sidan och sedan följer du anvisningarna.



Tävla direkt här: http://www.tourn.se/taevling/bloggtaevling/vinn-900-kr-presentkort-paa-hm/?rID=872



Ber om ursäkt för reklam, men vill inte att någon ska missa den här tävlingen!

2011-05-20 @ 11:10:31
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0