Om dagarna som gått...

Sorry för dåligt uppdatering igen, men har faktiskt bloggat lite som ni har sätt.
Andledningen för att jag inte har bloggat är som vanligt skolan, haha det börjar bli lite tuffare nu en man jämför med lågstadiet. Det är en väldigt stor skillnad med allt!
Men denna vecka är rätt chill, har inte så mycket plugg jag behöver göra hemma och så. Första veckan som är ganska chill på ett tag.


Igår hoppade vi på ridlektionen, fick rida Astrid för första gången. Hon är en storhäst och är född 2005.
Vi hoppade som en serie, det gick verkligen superbra. Skriver inte så detaljerat nu för då blir detta inlägg mega långt.
Men vi skulle iallfall först hoppa studs med 2 hinder och sen 2 galoppsprång till en oxer.
Astrid var superduktig ♥ Jätte rolig att rida är hon också!

Bild kommer, såfort min bluetooth funkar! ;)


Nu ska jag plugga, ovanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0