Hoppningen igår på Boyen

Fick rida Boyen igen, haha rider han mycket nu :D Vi skulle hoppa studs, hade aldrig hoppat han förut så jag var lite nervös. Trodde han var en sån som vägrade på hindrerna, men jag hade som tur var fel.

I början kände jag att han var hyffsat pigg, och ville springa iväg. Försökte stoppa upp honom så att jag fick mer kontroll över honom, och det gick bra.
Vi började skutta över något enstaka travhinder, och det gick bra.

Sedan studdsade vi över fler och fler åt gången,
Han var suuper duktig, hoppade allt. Man kände att han blev taggad innan och tyckte det var kul ♥

Det är ju ganska svårt att få ett jämt avstånd eftersom det är både stora och små hästar med, så jag kom lite fel på sista hindret som ni kommer se i videon där jag även slarvar med vägen när jag hoppar sista hindret.

Jag är iallfall jätte nöjd över han, han är bäst ♥

(Videon kommer inom kort!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0