Vill ni se film?

I tisdags red jag Tokaj för första gången, en stor häst :)

Om ni vill se film får ni kommentera, orkar inte skriva så detaljerat inlägg utan någon rad bara:
Det gick hyffsat, han var svår i traven att få i form osv, men i galoppen gick det bra.
Vi gjorde lite skänkelvikningar också och det gick inte så bra.. Aja, det gick hyffsat för att vara första gången jag red honom.

Boyen hade fått ett sticksår och behandlades, hoppas det blir bättre :( ♥
Nästa vecka hoppas jag att Boyen mår bra och jag får rida honom ♥

Sötnosen Boyen i tisdags, äntligen fick jag en bild som inte blev suddig ;)

Kommentarer
Postat av: Tove

Roligt! jag vill se film ;)

2011-10-23 @ 11:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0