Gårdagens ridlektion

Igår tog jag och min syster bussen och mötte mamma, sen åkte vi vidare till stallet. Böt sen om till ridkläder och hjälpte syrran men Arkas som hon skulle rida.

På min ridlektion red jag bebisen Boyen för 6:e gången, det känns som jag bara rider honom och Arkas nu. Men det är bara kul, jag gillar ju dom :)
Vi red barbacka och det gick suuuper, det är en stor skillnad från när jag red honom nu och för första gången.
Vi red mycket på volterna och gjorde sidvärsrörelser på den öppna delen av volten, i slutet blev han jätte fin och gjorde det superbra.
Han är världens skönaste att sitta barbaka på, känns som man sitter i en soffa, haha!

Det här var sista riddlektionen för Ama, hon har fått jobb på ett gymnasium. Det känns tråkigt hon är ju så bra!:(



Gammal bild, men jag har inte så många bilder på han tyvär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0