Mini cup!

Var tvungen att gå upp vid kvart i 9 idag, rikigt segt...
Men kom iallfall upp, åt frukost och fixade mig innan innebandy cupen. Dock var det bara en mini cup, var bara 3 lag.
Vi spelade 3x15 istället för 2x15, haha och min kondis är ju inte den bästa nu i slutet av jullovet och efter flera veckors förkyldning.
Första matchen mötte vi huddinge, och det gick inte bra... orkar inte gå in på detaljer men dom vann med 6-1.
Andra matchen spelade vi direkt efter mot djurö, det gick inte heller så bra. Men vi spelade bra och så, bara att dom får in bollen i målet på alla deras chanser vilket inte vi får.
Menmen, det går bättre nästa gång får vi hoppas!

Lite senare var vi hos kusinerna för att min farbror fyllde år, fikade och så.. trevligttrevligt :D

Trög som jag är har jag fortfarande inte laddat över bilderna, jag är så seg. Men idag har jag inte haft tid och imorgon kanske jag hinner. Lovar att dom kommer innan helgen är slut!
Istället så sätt på högsta volym och sätt på denna grymma låten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0